Kata Panzió 6722. Szeged, Bólyai János utca 20 +36/62 311-258 szeged@katapanzio.hu NTAK szám: PA22048212
Kedves Vendégünk! Üdvözöljük a szegedi Kata Panzióban. Tájékoztatónkkal szeretnénk megismertetni a Panzió szolgáltatásaival és segítségére lenni abban, hogy a nálunk töltött idő a lehető legkellemesebben teljen.
Vendégtájékoztató információk A-tól Z-ig Ágyak mérete: 90x190cm Ágyneműcsere: az ágyneműk cseréje három naponta történik. Bankautomata: a Panzióhoz legközelebb eső bankautomata 300m-re található a Bartók téren. Check-in: az érkezés napján 14:00 órától lehet a megrendelt szobát elfoglalni. Check-out: az elutazás napján 10:00 óráig kell a szobából kiköltözni. Cipő tisztítás: Cipő tisztító gép a Panzió előcsarnokában található. Cipőtisztító készlet, kérhető a recepción. Csomagmegőrzés: korai érkezés vagy késői utazás esetén a csomagokat biztonságos helyen megőrizzük. Kérésével forduljon a recepcióhoz. Csomag szállítási szolgáltatás: Kérésre biztosított. Dohányzás: a Panzió valamennyi szobája nemdohányzó. Dohányozni kizárólag az arra kijelölt helyen lehet. Esernyő: esernyő a recepción térítésmentesen kölcsönözhető. Értéktárgyak: értéktárgyakat vendégeink a szobaszéfben őrizhetik. Éjszakai pihenés: kérjük, hogy 22 óra után, a vendégek nyugalmának megőrzése érdekében a zajos tevékenységtől tartózkodni szíveskedjen. Ébresztő szolgáltatás: Kérésre igényelhető a recepción. Fizetési módok: a fizetés történhet készpénzzel (HUF), hitelkártyával (VISA/ Eurocard / Mastercard / Maestro ) és SZÉP-kártyával (OTP / MKB / K&H SZÉP-kártya) Külön fogas: Minden szobában a szekrényen kívül, külön fogas található. Gyógyszertár: legközelebbi gyógyszertár csak pár száz méterre a Bartók téren található. A recepció tájékoztatást ad Önnek az ügyeletes gyógyszertárakról. Hajszárító: Minden szoba tartozéka hajszárító. Háziállatok: a Panzióba háziállatot nem lehet behozni. Hűtő: szobánként hűtő biztosított. Információs anyagok: térképet és programajánlókat a recepción biztosítunk. Kulcs: Minden szobához szobakártyát biztosítunk. Kétnyelvű vendégtájékoztató: Vendégtájékoztatónk (Magyar és Angol nyelven)tájékoztatják vendégeinket. Látogató fogadási szándékát kérjük jelezze előre a recepción. A szobákban csak a bejelentkezett vendégeink tartózkodhatnak. Légkondicionálás: a szobákban központi klíma üzemel. A szolgáltatás térítésmentesen vehető igénybe. Mosás szolgáltatás: kérem a recepción jelezze igényét Nemzetközi használatra alkalmas adapter: Kérem igényelje a recepción.. Orvosi ellátás: amennyiben bármilyen orvosi ellátásra van szüksége, kérjük jelezze a recepción. Parkolás: parkolási lehetőséget korlátozott számban zárt udvari parkolónkban, térítésmentesen biztosítunk. A főbejárat előtt az utcán van lehetőség parkolásra, a Panzió nem fizető övezetben található. Paplan, párna: tartalék paplan, párna a recepción igényelhető. Recepció: különálló recepciós pult a vendégek fogadására. A személyzet folyamatosan rendelkezésre áll vagy telefonon elérhető: +36 62 311-258 Reggeli: vendégeink részére bővített kontinentál reggelit biztosítunk 7:00 és 10:00 óra között. Takarítás: a szobákat naponta takarítjuk a délelőtti órákban. Talált tárgyak: talált tárgyakkal kapcsolatban kérjük, érdeklődjön a recepción. Taxi: rendelhető a Panzió recepcióján keresztül. TV: minden szobában található televízió. Televíziókészülékeink alkalmasak hazai rádiócsatornák vételére. Törölköző csere: a törölközőket két naponta cseréljük. Telefon: Mobiltelefon a recepción igényelhető. Tisztálkodási szerek:Tisztálkodási szerek kínálata(fogkefe,fogkrém,borotválkozási szerek,tusfürdő) a recepción térítés ellenében igényelhető. Töltő állomás különböző eszközök részére: A recepción igényelhető. Varrókészlet: varrókészlet igényelhető a recepción. Vasaló: vasalóállványt és vasalót kérésre biztosítunk. Vendégészrevételek, vendégpanaszok: kérjük, minden észrevételét jelezze, mert ezzel segíti a munkánkat. Észrevételeit közölheti személyesen vagy elutazás után e-mailben. Minden észrevételt köszönünk!
Amennyiben negatív észrevétele van, kérjük, azt mielőbb jelezze felénk még a Panzióban tartózkodáskor, hogy mielőbb tudjuk orvosolni a kellemetlenséget! Vendégpanasz kezeléséről részletes információ a recepción elérhető. WI-FI: az épület egész területén biztosított. Jó pihenést és kellemes időtöltést kíván a Kata Panzió személyzete!
KATA Panzió E-mail:szeged@katapanzio.hu Web: www. katapanzio. hu 1. A PANASZKEZELÉSI SZABÁLYZAT CÉLJA A Holló János E.V.által üzemeltetett (székhely: 6725. Szeged,Hattyas u.19.) vendégei panaszkezelési igényeinek magasabb szintű kielégítése és hatékony kezelése érdekében alakította ki az alábbi szabályzatot. 2. A SZABÁLYZAT ALAPELVEI • A panaszok teljes körű kivizsgálásának és megválaszolásának elve: A KATA Panzió számára a legfontosabb, hogy vendégei mindig elégedettek legyenek a panzió által nyújtott szolgáltatásokkal. Éppen ezért panaszaikat pártatlanul és teljes körűen, egyenlő eljárás keretében ki kell vizsgálni, mely vizsgálat fontos információkat hordozhat számunka. Panziónk a panaszkivizsgálást követően kötelezi magát, hogy olyan választ ad, melyben részletesen kitér a panasz teljes körű kivizsgálásának eredményére, a panasz javasolt rendezésére, megoldására vonatkozó intézkedésekre, illetve a panasz elutasítása esetén az elutasítás indokára. Ezen felül a panaszos tájékoztatást kap arról, hogy panaszával mely hatósághoz fordulhat. 3. A SZABÁLYZAT HATÁLYA • Személyi hatály Jelen szabályzat hatálya kiterjed a panzióban dolgozó minden munkatársa, akik kötelesek megismerni jelen szabályzat rendelkezéseit és azok betartásáért személyes felelősséggel tartoznak. • Tárgyi hatálya A szabályzat hatálya a panaszok bejelentésével kapcsolatos panaszkezelési tevékenységre terjed ki. Jelen szabályzat nem terjed ki a panasznak nem minősülő bejelentések kezelésére. 4. RÉSZLETES RENDELKEZÉSEK A panasz a KATA Panzió szolgáltatásával, vagy mulasztásával szemben felmerülő minden olyan kifogás, melynek rendezésére a panaszos egyértelműen és kifejezetten a KATA Panzió eljárását kéri. Kérjük vendégeinket, hogy kifogásaikat közvetlenül panziónkban, vagy a lentebb feltüntetett elérhetőségeinken jelentsék be. Nem minősül panasznak, ha az ügyfél a KATA Panziótól általános tájékoztatást, véleményt, vagy állásfoglalást igényel. • A panaszos: Panaszos lehet minden olyan, a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV törvény alapján fogyasztónak minősülő személy, aki a KATA Panzió szolgáltatásait igénybe vette, vagy információszerzési szándékkal kereste fel honlapját, illetve nézte, olvasta, hallotta bármely hirdetését. • A panasz bejelentésének módja és helyei: - szóbeli panasz - írásbeli panasz - panaszkezelési határidők - személyesen panziónkban, címünk 6722. Szeged, Bolyai János u.20. - telefonon keresztül a +36-62-311-258-os telefonszámon - postai úton (6722. Szeged, Bolyai János u.20.) • elektronikus levélben (szeged@katapanzio.hu) • panziónkban a vásárlók könyvébe tett írásbeli panasszal (6722 Szeged Bolyai János u 20.) Az írásbeli panaszokat a KATA Panzió a jogszabályban előírt 30 napon belül érdemben megválaszolja. írásbeli panaszként kezeljük a fenti elérhetőségre küldött leveleket is. Panziónkban a panaszos számára mind a vásárlók könyvébe, mind más formátumban leadott írásbeli kifogásokat is panaszként kezelünk. A szóbeli panaszokat a KATA Panzió azonnal megvizsgálja és lehetőség szerint helyben, a vizsgálatot követően azonnal meg is oldja, s amennyiben ez nem lehetséges, akkor a szóbeli panaszról jegyzőkönyvet vesz fel. A jegyzőkönyvet lehetőség szerint a panaszos egyetértése mellett véglegesíti és egy példányát a panaszosnak átadja. Amennyiben ez utóbbi nem lehetséges, akkor a jegyzőkönyvet legkésőbb a szóbeli panaszra adott válasszal egy időben küldi ki - legkésőbb a panasz beérkezésétől számított 30. napon. A jegyzőkönyv felvételekor a KATA Panzió legalább az alábbi adatokat rögzíti: - a vendég (panaszos) neve, lakcíme, - a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja, - a panasz részletes leírása, a panaszos által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok j egyzéke, - a vállalkozás nyilatkozata a panasszal kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges, - a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a panaszos aláírása, - a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje, - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásávalközölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma. • A vásárló további jogérvényesítési lehetőségei A panasz elutasítása, vagy a panasz kivizsgálására előírt 30 napos törvényi válaszadási határidő eredménytelen eltelte esetén az ügyfél a következő testületekhez, hatóságokhoz fordulhat: Amennyiben a KATA Panzió panaszkezelési tevékenysége nem a panaszos megelégedésére történt, vagy a panaszát a KATA Panzió elutasította, a területileg illetékes Békéltető Testületek ingyenes eljárását igényelheti. Az eljárás megindítására a fogyasztónak minősülő ügyfélnek a fogyasztó lakhelye, vagy a szolgáltatás kötelezettje tevékenységének helye szerinti illetékes megyei kereskedelmi kamara mellett működő Békéltető Testület elérhetőségein lehet eljárást kezdeményeznie. A megyei szervezetek listáját elérheti többek között a www.bekeltetes.hu oldalon. Az ehhez hasonló ügyekben a fogyasztónak lehetősége van bírósághoz fordulni, például amennyiben a békéltetés nem hozott számára megfelelő eredményt. A megyei szervezet listája: Csongrád-Csanád Megyei Békéltető Testület Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. Telefon: +36-62/554-250/118 E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu Amennyiben a KATA Panzió a panaszkezelés során megsértette a fogyasztó számára biztosított jogszabályokat (így többek között nem adott időben, vagy érdemben választ az írásban vagy szóban közölt panaszra, megtévesztette a fogyasztót, esetleg más, a fogyasztóvédelemmel összefüggő jogszabálysértést követett el), a fogyasztó a lakóhelye szerint illetékes járási hivatalhoz fordulhat. A járási hivatalok elérhetősége: http://iarasinfo.gov.hu • • A panaszok nyilvántartása: A KATA Panzió a beérkezett panaszokat egységes elvek szerint tartja nyilván. A nyilvántartás úgy lett kialakítva, hogy a válaszadás dátuma abból egyértelműen megállapítható legyen. A nyilvántartás alkalmas a panasz okát képező tényeket feltárni, azonosítani, a feltárt tényeket, eseményeket korrigálni és összefoglalni. A KATA Panzió az írásban érkezett panaszokat jól beazonosítható és visszakereshető módon tárolja az alábbi határidőig: - vásárlók könyvébe történő bejegyzés esetén 5 évig - elektronikus levél esetén a panaszbejelentés idejét, tárgyát, válaszadás idejét 5 évig - postai levél esetén 5 évig 5. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK • Hatálybalépés: A szabályzat rendelkezéseit ezen időponttól kezdve, visszavonásig kell alkalmazni. Szeged, 2022.09.01. |