Kata Panzió

6722. Szeged, Bólyai János utca 20

+36/62 311-258

szeged@katapanzio.hu

NTAK szám: PA22048212

 

Kedves Vendégünk!

Üdvözöljük a szegedi Kata Panzióban. Tájékoztatónkkal szeretnénk megismertetni a Panzió szolgáltatásaival és segítségére lenni abban, hogy a nálunk töltött idő a lehető legkellemesebben teljen.

 

Vendégtájékoztató információk A-tól Z-ig

Ágyak mérete: 90x190cm

Ágyneműcsere: az ágyneműk cseréje három naponta történik.

Bankautomata: a Panzióhoz legközelebb eső bankautomata 300m-re található a Bartók téren.

Check-in: az érkezés napján 14:00 órától lehet a megrendelt szobát elfoglalni.

Check-out: az elutazás napján 10:00 óráig kell a szobából kiköltözni.

Cipő tisztítás: Cipő tisztító gép a Panzió előcsarnokában található. Cipőtisztító készlet, kérhető

a recepción.

Csomagmegőrzés: korai érkezés vagy késői utazás esetén a csomagokat biztonságos helyen megőrizzük. Kérésével forduljon a recepcióhoz.

Csomag szállítási szolgáltatás: Kérésre biztosított.

Dohányzás: a Panzió valamennyi szobája nemdohányzó.  Dohányozni kizárólag az arra kijelölt helyen lehet.

Esernyő: esernyő a recepción térítésmentesen kölcsönözhető.

Értéktárgyak: értéktárgyakat vendégeink a szobaszéfben őrizhetik.

Éjszakai pihenés: kérjük, hogy 22 óra után, a vendégek nyugalmának megőrzése érdekében a zajos tevékenységtől tartózkodni szíveskedjen.

Ébresztő szolgáltatás: Kérésre igényelhető a recepción.

Fizetési módok: a fizetés történhet készpénzzel (HUF), hitelkártyával (VISA/ Eurocard / Mastercard / Maestro ) és SZÉP-kártyával (OTP / MKB / K&H SZÉP-kártya)

Külön fogas: Minden szobában a szekrényen kívül, külön fogas található.

Gyógyszertár: legközelebbi gyógyszertár csak pár száz méterre a Bartók téren található. A recepció tájékoztatást ad Önnek az ügyeletes gyógyszertárakról.

Hajszárító: Minden szoba tartozéka hajszárító.

Háziállatok: a Panzióba háziállatot nem lehet behozni.

Hűtő: szobánként hűtő biztosított.

Információs anyagok: térképet és programajánlókat a recepción biztosítunk.

Kulcs: Minden szobához szobakártyát biztosítunk.

Kétnyelvű vendégtájékoztató: Vendégtájékoztatónk (Magyar és Angol nyelven)tájékoztatják vendégeinket.

Látogató fogadási szándékát kérjük jelezze előre a recepción. A szobákban csak a bejelentkezett vendégeink tartózkodhatnak.

Légkondicionálás: a szobákban központi klíma üzemel. A szolgáltatás térítésmentesen vehető igénybe.

Mosás szolgáltatás: kérem a  recepción  jelezze  igényét

Nemzetközi használatra alkalmas adapter: Kérem igényelje a recepción..

Orvosi ellátás: amennyiben bármilyen orvosi ellátásra van szüksége, kérjük jelezze a recepción.

Parkolás: parkolási lehetőséget korlátozott számban zárt udvari parkolónkban, térítésmentesen biztosítunk. A főbejárat előtt az utcán van lehetőség parkolásra, a Panzió nem fizető övezetben található.

Paplan, párna: tartalék paplan, párna a recepción igényelhető.

Recepció: különálló recepciós pult a vendégek fogadására. A személyzet folyamatosan rendelkezésre áll vagy telefonon elérhető: +36 62 311-258

Reggeli: vendégeink részére bővített kontinentál reggelit biztosítunk 7:00 és 10:00 óra között.

Takarítás: a szobákat naponta takarítjuk a délelőtti órákban.

Talált tárgyak: talált tárgyakkal kapcsolatban kérjük, érdeklődjön a recepción.

Taxi: rendelhető a Panzió recepcióján keresztül.

TV: minden szobában található televízió. Televíziókészülékeink alkalmasak hazai rádiócsatornák vételére.

Törölköző csere: a törölközőket két naponta cseréljük.

Telefon: Mobiltelefon a recepción igényelhető.

Tisztálkodási szerek:Tisztálkodási szerek kínálata(fogkefe,fogkrém,borotválkozási szerek,tusfürdő) a recepción térítés ellenében igényelhető.

Töltő állomás különböző eszközök részére: A recepción igényelhető.

Varrókészlet: varrókészlet igényelhető a recepción.

Vasaló: vasalóállványt és vasalót kérésre biztosítunk.

Vendégészrevételek, vendégpanaszok: kérjük, minden észrevételét jelezze, mert ezzel segíti a munkánkat. Észrevételeit közölheti személyesen vagy elutazás után e-mailben. Minden észrevételt köszönünk!

 

Amennyiben negatív észrevétele van, kérjük, azt mielőbb jelezze felénk még a Panzióban tartózkodáskor, hogy mielőbb tudjuk orvosolni a kellemetlenséget!

Vendégpanasz kezeléséről részletes információ a recepción elérhető.

WI-FI: az épület egész területén biztosított.

Jó pihenést és kellemes időtöltést kíván a Kata Panzió személyzete!

 

 

KATA Panzió
6722. Szeged, Bolyai János u.20. 06-62-311-258

E-mail:szeged@katapanzio.hu Web: www. katapanzio. hu
Panaszkezelési szabályzat

1.    A PANASZKEZELÉSI SZABÁLYZAT CÉLJA

A Holló János E.V.által üzemeltetett (székhely: 6725. Szeged,Hattyas u.19.) vendégei panaszkezelési igényeinek magasabb szintű kielégítése és hatékony kezelése érdekében alakította ki az alábbi szabályzatot.

2.    A SZABÁLYZAT ALAPELVEI

•    A panaszok teljes körű kivizsgálásának és megválaszolásának elve:

A KATA Panzió számára a legfontosabb, hogy vendégei mindig elégedettek legyenek a panzió által nyújtott szolgáltatásokkal. Éppen ezért panaszaikat pártatlanul és teljes körűen, egyenlő eljárás keretében ki kell vizsgálni, mely vizsgálat fontos információkat hordozhat számunka. Panziónk a panaszkivizsgálást követően kötelezi magát, hogy olyan választ ad, melyben részletesen kitér a panasz teljes körű kivizsgálásának eredményére, a panasz javasolt rendezésére, megoldására vonatkozó intézkedésekre, illetve a panasz elutasítása esetén az elutasítás indokára. Ezen felül a panaszos tájékoztatást kap arról, hogy panaszával mely hatósághoz fordulhat.

3.    A SZABÁLYZAT HATÁLYA

•    Személyi hatály

Jelen szabályzat hatálya kiterjed a panzióban dolgozó minden munkatársa, akik kötelesek megismerni jelen szabályzat rendelkezéseit és azok betartásáért személyes felelősséggel tartoznak.

•    Tárgyi hatálya

A szabályzat hatálya a panaszok bejelentésével kapcsolatos panaszkezelési tevékenységre terjed ki. Jelen szabályzat nem terjed ki a panasznak nem minősülő bejelentések kezelésére.

4.    RÉSZLETES RENDELKEZÉSEK
A panasz

A panasz a KATA Panzió szolgáltatásával, vagy mulasztásával szemben felmerülő minden olyan kifogás, melynek rendezésére a panaszos egyértelműen és kifejezetten a KATA Panzió eljárását kéri. Kérjük vendégeinket, hogy kifogásaikat közvetlenül panziónkban, vagy a lentebb feltüntetett elérhetőségeinken jelentsék be.

Nem minősül panasznak, ha az ügyfél a KATA Panziótól általános tájékoztatást, véleményt, vagy állásfoglalást igényel.

•    A panaszos:

Panaszos lehet minden olyan, a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV törvény alapján fogyasztónak minősülő személy, aki a KATA Panzió szolgáltatásait igénybe vette, vagy információszerzési szándékkal kereste fel honlapját, illetve nézte, olvasta, hallotta bármely hirdetését.

•    A panasz bejelentésének módja és helyei:

-    szóbeli panasz

-    írásbeli panasz

-    panaszkezelési határidők

-    személyesen panziónkban, címünk 6722. Szeged, Bolyai János u.20.

-    telefonon keresztül a +36-62-311-258-os telefonszámon

-    postai úton (6722. Szeged, Bolyai János u.20.)

•    elektronikus levélben (szeged@katapanzio.hu)

•    panziónkban a vásárlók könyvébe tett írásbeli panasszal (6722 Szeged Bolyai János u 20.)

Az írásbeli panaszokat a KATA Panzió a jogszabályban előírt 30 napon belül érdemben megválaszolja. írásbeli panaszként kezeljük a fenti elérhetőségre küldött leveleket is. Panziónkban a panaszos számára mind a vásárlók könyvébe, mind más formátumban leadott írásbeli kifogásokat is panaszként kezelünk.

A szóbeli panaszokat a KATA Panzió azonnal megvizsgálja és lehetőség szerint helyben, a vizsgálatot követően azonnal meg is oldja, s amennyiben ez nem lehetséges, akkor a szóbeli panaszról jegyzőkönyvet vesz fel. A jegyzőkönyvet lehetőség szerint a panaszos egyetértése mellett véglegesíti és egy példányát a panaszosnak átadja. Amennyiben ez utóbbi nem lehetséges, akkor a jegyzőkönyvet legkésőbb a szóbeli panaszra adott válasszal egy időben küldi ki - legkésőbb a panasz beérkezésétől számított 30. napon.

A jegyzőkönyv felvételekor a KATA Panzió legalább az alábbi adatokat rögzíti:

-    a vendég (panaszos) neve, lakcíme,

-    a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,

-    a panasz részletes leírása, a panaszos által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok j egyzéke,

-    a vállalkozás nyilatkozata a panasszal kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,

-    a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a panaszos aláírása,

-    a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,

-    telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásávalközölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

•    A vásárló további jogérvényesítési lehetőségei

A panasz elutasítása, vagy a panasz kivizsgálására előírt 30 napos törvényi válaszadási határidő eredménytelen eltelte esetén az ügyfél a következő testületekhez, hatóságokhoz fordulhat:

Amennyiben a KATA Panzió panaszkezelési tevékenysége nem a panaszos megelégedésére történt, vagy a panaszát a KATA Panzió elutasította, a területileg illetékes Békéltető Testületek ingyenes eljárását igényelheti. Az eljárás megindítására a fogyasztónak minősülő ügyfélnek a fogyasztó lakhelye, vagy a szolgáltatás kötelezettje tevékenységének helye szerinti illetékes megyei kereskedelmi kamara mellett működő Békéltető Testület elérhetőségein lehet eljárást kezdeményeznie. A megyei szervezetek listáját elérheti többek között a www.bekeltetes.hu oldalon. Az ehhez hasonló ügyekben a fogyasztónak lehetősége van bírósághoz fordulni, például amennyiben a békéltetés nem hozott számára megfelelő eredményt.

A megyei szervezet listája:

Csongrád-Csanád Megyei Békéltető Testület Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefon: +36-62/554-250/118

E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Amennyiben a KATA Panzió a panaszkezelés során megsértette a fogyasztó számára biztosított jogszabályokat (így többek között nem adott időben, vagy érdemben választ az írásban vagy szóban közölt panaszra, megtévesztette a fogyasztót, esetleg más, a fogyasztóvédelemmel összefüggő jogszabálysértést követett el), a fogyasztó a lakóhelye szerint illetékes járási hivatalhoz fordulhat. A járási hivatalok elérhetősége: http://iarasinfo.gov.hu

•    • A panaszok nyilvántartása:

A KATA Panzió a beérkezett panaszokat egységes elvek szerint tartja nyilván. A nyilvántartás úgy lett kialakítva, hogy a válaszadás dátuma abból egyértelműen megállapítható legyen. A nyilvántartás alkalmas a panasz okát képező tényeket feltárni, azonosítani, a feltárt tényeket, eseményeket korrigálni és összefoglalni. A KATA Panzió az írásban érkezett panaszokat jól beazonosítható és visszakereshető módon tárolja az alábbi határidőig:

-    vásárlók könyvébe történő bejegyzés esetén 5 évig

-    elektronikus levél esetén a panaszbejelentés idejét, tárgyát, válaszadás idejét 5 évig

-    postai levél esetén 5 évig

5. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

•    Hatálybalépés:

A szabályzat rendelkezéseit ezen időponttól kezdve, visszavonásig kell alkalmazni.

Szeged, 2022.09.01.
 

Kata panzi Kata panzi   Kata panzi
Elérhetőségek:
Cím:
6722 Szeged, Bolyai utca 20.
Tel.:
+36 62 311 258
Fax.:
+36 62 311 258
E-mail:
Web:
www.katapanzio.hu
Nyitva:
egész évben
NTAK regisztrációs szám: PA22048212
Adatszolgáltató az: OJVHPNMU
 
Szobafoglalás:
Kedves Vendégünk!
Amennyiben a mai napra kíván foglalni,
úgy kérjük 19 óráig küldje el foglalását.
név:
érkezés távozás
-
személyek:
telefon:
e-mail:
szobatípus
 
Szolgáltatások:
+
Minden szobában klíma, szobaszéf
+
Minden szobában WiFi internet
+
Szauna, Szolárium
+
Személylift, liftes zárt garázs
Excellent
Rated By guests
8.9
Kata Panzio
HotelsCombined